JAK TO PROBÍHÁ?
Kontrola a práce probíhájí vzdáleně na daném počítači, který musí mít dostatečné připojení k internetu a na kterém si je třeba spustit aplikaci a povolit přístup technikovi. Vše je velice jednoduché.
-
1) Kontaktujte zákaznickou linku 844 114 814 a popište problém, který potřebujete vyřešit
2) Vyčkejte na telefonický kontakt technika
3) Ve smluvený čas zásahu klikněte na ikonu PC DOKTOR:
4) Zvolte "Spustit" (pakliže nemáte volbu spustit zobrazenu, zvolte "Uložit")
5) Technikovi nadiktujte nejprve "Vaše ID" a následně "Heslo"
6) Můžete sledovat, jak technik odstraňuje technické problémy
7) A je to. Po ukončení prací se nezapomeňte od navázaného spojení odpojit
CO JSME SCHOPNI VZDÁLENĚ VYŘEŠIT?
- základní diagnostiku počítače při technických potížích a upozorněních některých programů
- kontrolu a případně instalaci poštovního klienta a nastavení emailových účtů
- nastavení připojené tiskárny nebo skeneru
- odstranit chybová hlášení programů nebo operačního systému
- nastavení internetového prohlížeče nebo vzdálených přístupů (VPN)
- nastavení zálohovacího software aj.