faktura Připravili jsem přehled o možnostech, jak správně uhradit naše služby. Platby je možné provést bezhotovostně i v hotovosti v sídle firmy.

4 BODY PRO SPRÁVNOU ÚHRADU SLUŽEB

Postup pro správnou a bezproblémovou úhradu služeb je následující:

    1. Služby hradit na základě zaslaného daňového dokladu (faktury). Faktury za datové služby (internet) jsou vystavovány a zasílány první pracovní den v měsíci, např. na měsíc leden je faktura vystavena obvykle 1.1. atd.

    2. Používat správný variabilní symbol (VS). Variabilní symbol naleznete v pravém horním rohu faktury (viz. obrázek vlevo - kliknutím lze obrázek zvětšit).

    3. Používat správné číslu účtu - naleznete v prostřední části faktury (viz. obrázek vlevo).

    4. Zasílat správnou výši platby - údaj naleznete v pravém dolním rohu faktury (viz obrázek vlevo).

V případě, že hradíte datové služby (internet) nebo služby hlasové (služby tIP nebo tIP MOBILE) je variabilní symbol neměnný a v drtivé většině případů čtyřmístný. Svůj variabilní symbol naleznete kromě faktury též ve smlouvě v bodu 4.

JAK NA ÚHRADU VÍCE DLUŽNÝCH FAKTUR?

Pokud potřebujete uhradit více dlužných faktur současně, je možné poslat buď každou platbu zvlášť, ve správné výši a v různé dny. Pokud to takto provedete budou tyto platby automaticky přiřazeny ke dlužným fakturám a to od nejnovějších po nejstarší vystavené faktury.

Nebo můžete uhradit všechny dlužné faktury současně a to pod správným variabilním symbolem. Potom se celá zaslaná částka přiřadí k nejnovější vystavené faktuře a nedojde k automatickému přiřazení ke všem dlužným fakturám. Doporučujeme nás kontaktovat telefonicky třetí den po úhradě a ověřit si, že platba dorazila a požádat o ruční připárování plateb.

V současné době můžete vybírat z těchto variant úhrad za pravidelně odebírané služby:

1. TRVALÝM PŘEVODNÍM PŘÍKAZEM

Jedná se o doporučený způsob placení faktur, kdy má zákazník jistotu, že jeho platby budou uhrazeny (v případě, že je na účtu dostatek finanční prostředků). Pokud si zřizujete trvalý příkaz, překontrolujte si prosím:

    a) nastavenou výši částky k úhradě;
    b) číslo účtu by mělo být u Fio banky, a.s.: číslo účtu: 2900409118/2010;
    c) variabilní symbol dle bodu 4 vaší smlouvy.

V případě, že měníte tarif pro připojení k internetu, je třeba vždy přenastavit trvalý příkaz na správnou výši.

2. JEDNORÁZOVÝM PŘEVODNÍM PŘÍKAZEM

V případě, že hradíte první například zřizovací fakturu nebo platby zadáváte ručně, tak prosím postupujte následovně:

    a) platby posílejte na účet uvedený na faktuře - účet u Fio banka, a.s.: účtu: 2900409118/2010;
    b) jako variabilní symbol používejte číslo, které je uvedeno na každé faktuře;
    c) správnou výši částky - pokud hradíte dvě nebo více faktur je nutno uhradit každou fakturu zvlášť a vždy s jedinečným variabilním symbolem a v přesné výši.

3. INKASO Z ÚČTU KLIENTA

Nemusíte se o nic starat a peníze odejdou z Vašeho účtu přesně a včas. Jedná se o doporučený způsob platby v případě služeb hlasových (tIP nebo tIP MOBILE). Ve Vaší bance je třeba povolit inkaso z Vašeho účtu ve prospěch účtu firmy ONYX engineering, spol. s r.o. na částku, která odpovídá předpokládané výši měsíční útraty.

    a) číslo účtu u Fio banka, a.s.: účtu: 2900409118/2010;
    b) opět použijete čtyřmístný variabilní symbol (pokud to Vaše banka vyžaduje);
    c) o povolení inkasa nás musíte informovat nejlépe prostřednictvím formuláře zaslaného na e-mail: obchod@onyx.cz na adresu ONYX engineering, Pavelkova 11, 779 00. Inkaso bude u nás nastaveno a provedeno od následujícího měsíce po zaslání vyplněného formuláře.

4. PLATBA V HOTOVOSTI

Úhradu za využívané služby můžete provést i přímo v sídle společnosti ONYX engineering, spol. s r. o., na adrese Pavelkova 11, Olomouc ve druhém patře budovy. Doporučujeme se domluvit na termínu úhrady a přinést se sebou fakturu nebo faktury, které chcete uhradit. V případě, že budete hradit fakturu v hotovosti, bude Vám vystavena účtenka.

ZÁKONNÉ INFORMACE K EET

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.