Vážení zákazníci,

v tomto dopise bych Vám rád zodpověděl nejčastější dotazy týkající se nastavení Vašeho  PC pro připojení k Internetu.

 
    Zákaznická linka
  • 1. Jak mám nastavit svůj počítač po nové instalaci operačního systému?

    Přesný postup nastavení připojení k Internetu naleznete na našich webových stránkách www.onyx.cz v sekci INTERNET/NASTAVENÍ IP ADRESY. Najdete zde obrázky i postup pro nastavení v operačních systémech Microsoft Windows 2000, XP a Vista.

  • 2. Internetové připojení mi funguje, ale nejde mi odesílat pošta. Co mám dělat?

    Zkontrolujte nastavení v e-mailovém klientovi zda máte správně uveden server odchozí pošty. Pro řádné fungování je nutné mít nastaveno: mail.onyx.cz.

  •  79.127.146.254

  • 4. Pustím počítač a zdá se mi, že nejde připojení k Internetu. Jak mám postupovat?    

    V případě, že se Vám zdá, že došlo k výpadku přístupu na Internet, doporučujeme jako první krok, restartovat Access Point klienta (vypnutí a po minutě zapnutí zařízení). Toto zařízení by mělo být umístěno mezi anténou a Vaším počítačem (záleží vždy na individuálním řešení). Druhým krokem je kontrola nastavení správných IP adres viz. bod 1.

Pokud jste provedli oba kroky a Internet přesto nefunguje, zavolejte prosím na zákaznickou linku 844 114 814. V případě, že se jedná o větší výpadek, jste o něm ihned informováni. V ostatních případech je Vaše hlášení zaznamenáno a budeme se jím, v co nejkratším čase, zabývat. Současně jste informováni o průběhu řešení a znovuobnovení připojení.

Za celý tým firmy ONYX engineering, spol. s r.o.




Mgr. Pavel Hemelka
obchodní ředitel
ONYX engineering, spol. s r. o.